15.1.09

Neve e omnipotencia

Neva e colápsase Madrid ( a min qué me importa Madrid, penso), Barajas (a min que me importa Barajas cando non estou viaxando eu), estradas varias e cidades diversas. É o lóxico, a neve é un meteoro moi potente. O caso é que se piden responsabilidades políticas. Xa llo pediran ao infame Ministro Cascos no seu día, así que non é unha cuestión de partidos.
Simplemente é que o ser humano non é omnipotente, por moitos medios que se poñan se saen millóns de coches á estrada as cousas colápsanse. Pasa aquí, pasa en Noruega, Estados Unidos, Alemania, Canadá, etc e iso que por aí adiante cambian as rodas dos coches en inverno.
É só un pequeno detalle pero da conta do prepotentes que nos cremos, do estúpidos que somos. Se neva, neva e punto. Crer que podemos facer vida normal nesas condicións é de anormais. Pedir contas políticas polo tema, unha idiotez.
Eu agradezo que a natureza nos dea un toque de cando en vez. Á espera do toque final.

Disfruten da neve. Mentres poidan.

Nenhum comentário: