23.10.07

Ignoracia vs ciencia: Rajoy, ese lexendario heroe

Rajoy é un tipo ben espabilado, eh! agora vai e ponse a cuestionar o cambio climático porque llo dixo o seu curmao (que a estas alturas estará fuxido en Camboia como mínimo). Eche ben campechano, ho!.
Neste país hai que mellorar moito a educación porque ata un neno de primaria distingue tempo e clima e mesmo, se cadra, sabería dicir algo acerca do método científico.
Rajoy, un señor de provincias que pasaba por alí, tomou un vermú e púxose a falar, de hilillos, de clima/tempo.... supoño que neso consiste ser rexistrador da propiedade.
O que me consuela é que creo seriamente que nunca nunca nunca vai ser presidente.

3 comentários:

A Conxurada disse...

Esperemos que nunca o sexa, mais eu non o teño tan claro. A xente éche moi borrega.

oko disse...

pois que sorte telo tan claro!!!
eu cada día dubido máis da intelixencia dos votantes

Anônimo disse...

A propósito de Rajoy, tendes que ler o artigo de Javier Marías no semanal de el País desta semana " El texto de Rajoy-Rovira", eu choraba coa risa, literalmente.

www.javiermarias.es/main.html