5.6.07

Tomahawk

Teño que pagar máis de 7000 euros a maiores a Facenda (obviamente non pola miña renda, xa me gustaría!, senón por hipotercarme).
Así que me pregunto de qué cacho de Tomahawk son propietario?
Poderían ser boa peña e polo menos enviarme unha foto das miñas propiedades para poñer na mesiña de noite, para durmir tranquilo e seguro.

Si, xa sei que tamén adícanse cartos a hospitais e colexios. Pero tamén a autovías, mariscadas, a Casa Real, etc.
Eu quero un cacho do meu Tomahawk. Ou obxectar.

Um comentário:

Walter Alonso disse...

Pasei un intre agradable polo teu blog, interesante moitas cousas que comentas, inda non vira os tomates de Rajoy!!! jaja

Moi desordeado si señor, como me gusta, recórdame o meu blog. Pásate se tes tempo, haber que che parece. http://ocioloxia.wordpress.com