5.6.07

Tomahawk

Teño que pagar máis de 7000 euros a maiores a Facenda (obviamente non pola miña renda, xa me gustaría!, senón por hipotercarme).
Así que me pregunto de qué cacho de Tomahawk son propietario?
Poderían ser boa peña e polo menos enviarme unha foto das miñas propiedades para poñer na mesiña de noite, para durmir tranquilo e seguro.

Si, xa sei que tamén adícanse cartos a hospitais e colexios. Pero tamén a autovías, mariscadas, a Casa Real, etc.
Eu quero un cacho do meu Tomahawk. Ou obxectar.

Um comentário:

Anônimo disse...

Pasei un intre agradable polo teu blog, interesante moitas cousas que comentas, inda non vira os tomates de Rajoy!!! jaja

Moi desordeado si señor, como me gusta, recórdame o meu blog. Pásate se tes tempo, haber que che parece. http://ocioloxia.wordpress.com