11.6.07

Dominique A

Tras asistir ao seu concerto o sábado pasado, ríndome ante o heroe.

2 comentários:

Anônimo disse...

i miss you much pedazo de colega que teño abandonado dende que te mudaches ós arredores ou xa antes e a pesar de que poucas veces estamos dacordo nalghunhas cousas pois te boto en falta e me lembro da ensalada aquela de espinacas con uvas pasas e noces que tomamos aquela tarde e do chocolate con bizcoito porque eu non quería verme tan flaca e penso que estaría ben non sei chamarte para a semana e ver o teu novo piso e coñecer a M ou se cadra, non sei, devolverche prismáticos libro que xa ó fin rematei películas dúas e coido que nada máis. devolverte a miña presencia un par de horas, ijual, e que me atures un pouco.

ala, aí queda eso!

Ra disse...

Es genial, yo tuve la ocasión de verlo (oirle) en Córdoba, y se iluminó septiembre. Saludo