21.12.06

azar 6.0

Hoxe é o día da famosa lotería esa de nadal. Esto significa, entre outras cousas, que millóns de persoas cren no azar inda que se llo preguntamos directamente nunca o admitirían. O azar determina onde naces, quén son os teus país, a quén coñeces, de quén te namoras, a quen acabas por odiar un chisco, onde traballas (máis se temos en conta que aquí a xente traballa por "contactos"). E ben, vou xa calando con este rollo. Por certo que o calvo (outro azar xenético) da lotería este ano non estivo e moitas mulleres botáronno de menos, para que logo digan.

2 comentários:

Xosé Manuel Carreira disse...

Eu creo no azar, no que non creo é no destino.

Anônimo disse...

Podes crer que o azar te vai favorecer, se es dos que cren. Podes pensar que ademáis exista unha boa razón, e chamarlle destino, se es dos que cren mogollón.

Eu non boto de menos ao calvo da lotaría porque xa me tocou a lotaría co meu calvo.

O meu sobriño puntualizaría que en realidade ten peliños pequeniños.