10.12.05

Máis surealista que a noite pode ser o amencer.

14 comentários:

llll disse...

e, máis que surrealista, o amencer é canso

Anônimo disse...

Si sempre e surrealista o de onte te un tipo de explicación,o do amanecer xa non.
Non mais amañeceres electricos.
(Si podera xa deixar de deixar cousas asi escritas...e un mal vicio, lerte e calar.
Non podo,gostame do que falas)
Intentarei a ver.(Non non non para publicar)Xa sabes quen son??
The photographer,Oslo´s Farm...li la ri,evidentemente so eu.Pero sabes que son??Non para publicar,non para facer mal.Eso nunca.

Desorde disse...

debería?

justine disse...

Si deberías non sei...Unha única pista:"O xigante Don Gandulfo".
Está moi fácil.Non podo falar da miña vida nun blog que é teu...Tes unha admiradora sensible que vive amparada polo arte en xeneral.Non hai que darlle voltas...A culpa sempre a ten a poesía.

Desorde disse...

? podo maxinar, pero en realidade, nin idea.

justine disse...

Vale millor,e igual,non ten importancia,simplemente gostame a tua música(nin un milímetro)a tua poesía(e si me morres ben tamén eu morrerei contigo)e o teu blog,coñezote desde que eras pequeno pero son tamén do 71,xa está.
(De vegades he trobat força a las tevas paraulas,moltes vegades.Nomes per iso graçies.)
Son fisicamente entre Charlotte Gaingsbourg e Sarah Jessica Parker,non tan flaca como Charlotte.Non falo mais.Mal vicio.
Hasta logo.

Desorde disse...

pois nin idea. E non será máis ben que te confundes de autor do blog?

JUSTINE disse...

Non non me confundo pero es igual,era xogar un pouco,sen trolas a que adivinaras.Estaba difícil e normal que non o souperas pero si Estevo si que te coñezo,outra cosa e que ti non te lembres de min,ainda que e normal,estiven na EGB,nada mais.SORTE.

Desorde disse...

si, si que te confundes, non son estevo creus.

justine disse...

Bufff son un desastre coincidiamos en todo...e o blo de estevo cal e??agora que fago?o teu gostame moito...bueno queda aquí,gracias pola tua amabilidade,e polo blo.
Se non está casado nin ten fillas e mais fácil que continue sendo o meu amor platónico, iso que gaño.Ja

Desorde disse...

telo á dereita: http://estevocreus.blogspot.com/
http://www.myspace.com/nonoumusic

justine disse...

Gracias, xa o vin,pero a min gostame o teu,agora eres estevo sen ser estevo e eu pensaba que todo ía para él,podrás perdoar??

Desorde disse...

si,ho! faltaba máis! a ver que tal se me da facer de Creus, logo....

justine disse...

Ja,ja,caesme moi ben,e normal si me gusta moito o que escribes.Non sei que eres pero visto a que liei cas identidades dos autores de blogs milllor asi,non?Un bico e nada que eu continuarei visitando desorde.Sorte.