29.11.05

Poñendo contadores a cero

Logo da pequena microbatalla campal ocurrida o domingo 27, saio en dirección ao parque temático de eolo. Tal e como supuña, o tremendo temporal vento polar e todo iso pódese resumir en que estamos en inverno, si, e os titulares da prensa viñan a dicir, en realidade, que 'en inverno, hai neve nos cumios'... claro. No medio do frío e da soedade vivo a resaca da microbatalla a través do móbil. Supoño que non está nada ben, incluso está mal, é posible pero vou disfrutar de ter acertado.... e véñenme á cabeza aquela frase do meu pai: 'ti, non te signifiques'; esto dito dende a debilidade pódese ver como cobardía pero atópolle novos significados e conclúo que adiantarse ten un coste moi grande. Pero, hoxe non son eu o jodido, hoxe estou satisfeito, que é que lle veño a dicir a un Compañeiro en AldeaMuralla, el respóstame que me envexa.
Á noite introdúzome, de novo, noutra vida (nova) na aldea amurallada e vexo ata que punto esa vida fai equilibrios coa sua existencia, máis ben coa súa parella. Eu supoño un desequilibrio tremendo así que a cousa queda no aire inda que aberta. Ben.
De novo en AldeaGrande, leo sobre a microbatalla aquí e aquí.

Poño o contador a cero.

Nenhum comentário: